FANDOM

Informacje podstawoweEdytuj

  • Wiek: kilka tysięcy
    Tumblr mm17irjeur1rw84aeo1 500.jpg
  • Nazwisko: Sygin (prawdziwe nazwisko nie jest znane)
  • Pochodzenie: Asgard
  • Rodzina: rodzice (martwi)
  • Orientacja: heteroseksualna
  • Stan cywilny: w związku
  • Partner: Fandral
  • Hobby: muzyka, przesiadywanie poza murami zamku, obserwowanie świata, czasem nawet rozmowa z innymi, ale muszą to być osoby z jej codziennego otoczenia, czytanie, wykorzystywanie swoich umiejętności jedynie dla własnych przyjemności.
  • Historia: Wychowywała się otoczona gronem ludzi, którzy za wszelką cenę chcieli ją nauczyć dobroci dla świata, bliskich i obcych. Początkowo nie znała zbyt wielu rówieśników, tudzież innych dzieci. W końcu poznała Thor'a, obecnego króla Asgardu, który zaprosił ją do swojej "paczki" składającej się z 6 osób. Poznała tam Sif, z którą się trzymała, gdyż była jedyną, prócz niej, dziewczyną w grupie. Również wtedy został jej przedstawiony Loki. Był on dla niej czymś innym, nowym. Odsunięciem od normy i postawy, jaką zawsze wkuwali jej nauczyciele. Zakochała się w nim, ta miłość nie była skrywana, jednak nie odwzajemniona. Przez następne tysiąclecia powoli przestawała okazywać sympatię w stronę Loki'ego, choć w jej wnętrzu uczucie cały czas rosło. Niedługi czas przed zdradą Loki'ego została nazwana boginią wierności.
  • Osobowość: Sigyn jest osobą dość miłą i uprzejmą. Gdy ktoś poprosi ją o pomoc, chętnie pomoże. Jest inteligentna i potrafi słuchać, czy też doradzić. Urodzona obserwatorka, bardzo szybko dostrzega zmiany nastrojów, ciekawi ją otoczenie. Jest osobą niesamowicie wierną (stąd też jej określenie) i lojalną, nietylko osobom, które darzy jako-takim szacunkiem, ale również swoim ideałom. Ciężko jej mówić o swoich uczuciach. Gdy zdarzy jej się aciągnąć swoje ideały i postanowienia, bardzo często zamyka się w sobie na pewien czas, jakby w ten sposób próbowała odpokutować za swoje winy. Na szczęście - nie zdarza się to zbyt często. Jest nadwrażliwa i często przejmuje się czymś z byle powodu.
  • Umiejętności: Potrafi unieść ciężar ważący nawet 25 ton, potrafi się teleportować w miejsca, które odwiedziła choć raz. Za pomocą spojrzenia potrafi zmusić człowieka do działania. Efekt trwa przez 30 minut, umiejętność ta jest potocznie nazywana "geas". Oprócz tego posługuje się magią, głównie wyuczoną z ksiąg.

WyglądEdytuj

  • Kolor oczu: zielone
  • Włosy: jasny blond, długie, lokowane.
  • Cera: jasna
  • Masa ciała: 52 kg
  • Wzrost: 164 cm
  • Budowa: szczupła, dobrze widoczne wcięcie w talii, średniej wielkości biust.
  • Postawa: normalna, bardziej wyprostowana.

CiekawostkiEdytuj

  • gdy była mała bardzo często mylono ją z chłopcem. Przez to zaczęto ją sposptrzegać jako osobę "niezbyt piękną", której brzydota już pozostanie.
  • w niektórych językach jej imię oznacza "Dawczyni zwycięstw"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki