FANDOM

Informacje podstawoweEdytuj

  • Wiek: 27 lat
    567494.jpg
  • Nazwisko: Norbert Malinowski
  • Data urodzin: 16 maja
  • Znak zodiaku: Byk
  • Znaki szczególne: fryzura
  • Pochodzenie: polskie
  • Mieszkanie: aktualnie mieszka w mieszkaniu Roberta, rozgląda się za czymś nowym.
  • Zwierze domowe: ---
  • Rodzina: ojciec, trójka braci i cztery siostry
  • Orientacja: homoseksualna
  • Stan cywilny: to skomplikowane
  • Partner: (ewentualny) Robert.
  • Hobby: ryowanie/szkicowanie, projektowanie domów i mieszkań, śpiewanie, czytanie mang, oglądanie starych, amerykańskich seriali.
  • Praca: wciąż szuka
  • Historia: Jako najmłodszy członek rodziny nigdy nie miał łatwo w kontaktach ze starszym rodzeństwem, które uważało go za "niepotrzebny przypadek", który trzeba naprawić. Dobre kontakty utrzymywał jedynie ze starszym o 4 lata bratem, który wyjechał za granicę, gdy Norbert miał 19 lat. W przeciwieńtwie do rodzeństwa, dla rodziców był oczkiem w głowie. Rok po wyjeździe brata zaczął studiować architekturę i urbanistykę. Na studiach poznaje Roberta, z którym się zaprzyjaźnia. Po pewnym czasie chłopcy zbiżają się do siebie, w końcu zostają parą. Po dwóch latach rodzice zmuszają Norberta do wyjazdu za granicę, by zdobył porządną pracę i zarobił na siebie. Malinowski zmuszony zostaje do zerwania związku z kochankiem. Dzień przed wyjazdem wyznaje rodzicom swoją orientację, jego matka przyjmuje to całkie dobrze, w przeciwieństwie do ojca, który każe mu wyjechać na stałe; w Anglii zdobywa pracę jako architekt, zamieszkuje w niewielkim domu w centrum miasta wraz z współlokatorem, który po nieługim czasie zaczyna się ubiegać o względy Norberta. Nie przynosi to jednak oczekiwanych efektów. 4 lata później dowiaduje się o śmierci matki, zostawia wszystko w Anglii i wraca do Polski z decyzją, że pozostanie tam na stałe. Kilka dni po pogrzebie Malinowski ponownie spotyka Roberta, który oferuje mu swoją pomoc.
  • Osobowość: miły, doświadczony życiowo, pomocny, przyjacielski, zaradny, egoistyczny, wyniosły, dumny, pedantyczny, niecierpliwy, tolerancyjny.
  • Plany na przyszłość: Zdobyć pracę architekta, naprawić błędy przeszłości, zaprojektować i wybudować swój własny dom na przedmieściach.
  • Głos: Gabriel Fleszar

WyglądEdytuj

  • Kolor oczu: piwne
  • Włosy: naturalnie jasne, blond, pofarbowane na srebrno z czarnymi pasemkami; długa grzywka zaczesywana na prawą stronę twarzy, półdługie włosy zaczesywane w koka z tyłu głowy.
  • Cera: alabastrowa, delikatna.
  • Masa ciała: 63kg
  • Wzrost: 171 cm
  • Budowa: bardzo szczupły, wąskie ramiona, ładnie umięśnione łydki i zgrabny "drobnych" rozmiarów tyłek; uwydatnione kości policzkowe, ładnie wyprofilowany nos - lekko zadarty ku górze, delikatnie wysunięta szczęka i pełne, malinowe usta.
  • Postawa: wyprostowana, sztywna, biodra lekko wysunięte na przód.
  • Styl:
Nołbełt.png

FaktyEdytuj

  • Nie rozstaje się ze swoim rysownikiem
  • Na szyi ma literkę "R", którą wytatuował sobie kilka dni przed swoim wyjazdem za granicę
  • Za prośbą Roberta zrobił mu tatuaż.
  • Przepada za kremowymi kolorami
  • Jego fetyszem jest szyja partnera
  • Nie lubi owocowych gum

Motyw muzycznyEdytuj

thumb|312px|left

Więcej z Fandomu

Losowa wiki