FANDOM

Informacje podstawoweEdytuj

  • Wiek: 28 lat
    Nath.jpg
  • Nazwisko: Nathaniel Graves
  • Data urodzin: 18 listopada
  • Znak zodiaku: Skorpion
  • Znaki szczególne: ----
  • Pochodzenie: irlandzkie
  • Mieszkanie: własna willa. 
  • Zwierze domowe: koń
  • Rodzina: rodzice (martwi) 
  • Orientacja: homoseksualna
  • Stan cywilny: w związku
  • Partner: Itachi
  • Hobby: jazda konno, gra na flecie, oglądanie My Little Pony, zbieranie figurek, plakatów, płyt, które są związane właśnie z tą bajką. Jedzenie. Lenienie się na kanapie. Chodzenie na różne uroczystości i imprezy, zazwyczaj tylko dla gejów. Uwielbia czytać książki, baśnie i opowiadania. Interesuje się też mitologiami z wielu stron świata. 
  • Historia: Nathaniel urodził się w dużym irlandzkim mieście, gdzie już od samego początku zaznawał bytu w prawdziwych luksusach. Chodził do prywatnych szkół, nigdy nie musiał robić czegoś, czym mógłby poplamić sobie dłonie. Matka zmarła na chorobę serca, kiedy chodził do drugiej klasy szkoły podstawowej, ówczas jego ojciec popadł w alkoholizm, z którego wyzwoliła go nowa gospodyni i niania Nathaniela. Po kilku latach, nieoczekiwanie cała rodzina wyjechała z Irlandii do Polski, gdzie firma, jaką prowadziła rodzina od wielu lat miała wielką szansę na sukces między innymi w tym kraju. Nie było inaczej. Nie minął nawet rok, gdy ojciec Nathan'a poznał nową kandydatkę na żonę, z którą był już do samego końca, kiedy to w wieku 59 lat zmarł na zawał. Nath, choć nie chciał, został prezesem firmy i do teraz radzi sobie całkiem dobrze. W ciąż mieszka ze swoją nianią, którą traktuje jak matkę. 
  • Osobowość: radosny - przede wszystkim, miły, uczciwy i uczuciowy. Bardzo szybko potrafi komuś zaufać. Wyznaje hasło carpe diem, stara się dzielić z innymi swoim dobrym humorem. Momenty całkowitej powagi występują u niego tak często, jak deszcze na pustyniach. Lubi się czasem popsocić, wywinąć komuś kawał, żeby się trochę pośmiać. Nie boi się okazywać czułości i swojej wrażliwości. Bardzo szanuje kulturę irlandzką.
  • Plany na przyszłość: ----
  • Głos: Grzegorz Chudy

WyglądEdytuj

  • Kolor oczu: szare/błękitne
  • Włosy: blond; lekko falowane, z grzywką - półdługie. 
  • Cera: śniada
  • Masa ciała: 85 kg
  • Wzrost: 193 cm
  • Budowa: 
  • Postawa: lekko zgarbiona

Więcej z Fandomu

Losowa wiki