FANDOM

Equinox by panatenshi-d4alpfn
Soichiro Aizawa
(Soichiro, Koda)
Profil
Wiek 18 lat
Urodziny 2 października
Rasa człowiek/kot
Płeć mężczyzna
Wzrost 175 cm
Masa ciała 62 kg
Grupa krwi 0
Oczy niebieskie/morskie
Włosy rude/czerwone
Znaki rozpoznawcze uczesanie, percing
Seiyuu Taiji Sato

Soichiro Aizawa - nastolatek z niezwykłą przypadłością. Już od dziecka częściej jest kotem niż człowiekiem, w dodatku dzieje się to mimo jego woli. Dlaczego? Tego nie wie nawet on sam. Jako kot wabi się Koda, mimo wszystko nawet w ludzkiej formie woli, by sie tak do niego zwracano.

OsobowośćEdytuj

Kodę można swobodnie nazwać zwykłym nastolatkiem, pomijając jego koci kompleks, z którym spiera się od jakiś 14 lat. Chłopak jest dość pogodną osobą, zazwyczaj jest miły dla nowo poznanych osób, nie zadziera z nikim, ale jak sam twierdzi - wszystko ma swoje granice. Soichiro jest otwarty i nie boi się nawiązywać nowych znajomości i nie stara się przyśpieszać czegoś, co i tak kręci się w swoim własnym tempie. Cechuje go cierpliwość i zdolność zapanowania nad emocjami, gdy jest taka potrzeba. Soichiro jest osobą mocno roztargnioną, zawsze robi kilka rzeczy na raz i bardzo rzadko którąkolwiek dokańcza. Lubi prawić komplementy osobom które "przypadną mu do gustu", do tego sam kocha być chwalonym. Zdarza mu się być samolubnym, jednak jest to cecha, która ukazuje się bardzo rzadko i tylko w stosunku do osób, za którymi nie przepada.

Koda jest nałogowym palaczem, jednak trzyma się danego samemu sobie przyrzeczenia, że nie będzie palił przy osobach, które sobie tego nie życzą.

WyglądEdytuj

Człowiek - jednym ze znaków rozpznawczych Kody jest specyficzna fryzura, bowiem po bokach jego włosy są bardzo krótkie w dodatku ma wygolone poziome, cienkie linie, natomiast przez środek głowy ciągną się długie kosmyki kończące się długą grzywką opadającą mu na twarz, do tego w oczy rzuca się krwistoczerowny odcień jego czupryny. Aizawa ma niebiesko-morski kolor oczu, nigdy nie używał kredki, ale ma zamiar spróbować. W wyglądzie Kody specyficzny jest również percing, bowiem ma przebite uszy i dolną wargę ust, gdzie ma umieszczone kolczyki w kształcie małych kółek.

Soichiro uwielbia nosić rurki, zwłaszcza swoje ulubione - czerwone w kratę z szelkami opadającymi po bokach. Zawsze ubiera dopasowane t-shirty i bardzo często pod szyją ma zawieszoną arafatkę, bądź chustę. Zazwyczaj chodzi w trampkach.

Koda
Kot - w tej odmianie Koda zalicza się do rasy pospolitej, jego sierść jest ruda, pręgowana. Ma duże uszy, oraz duże oczy i niedługą sierść.

CiekawostkiEdytuj

  • Ma starszą siostrę - Blankę, którą musi się opiekować, gdyż dziewczyna jest chora psychicznie.
  • Koda w człowieka zamienia się podczas pełni i pozostaje nim przez dwa tygodnie.
  • Jako kot może mówić ludzkim głosem jedynie tydzień przed pełnią.
  • Są podejrzenia, że został kotem za sprawą swojej siostry, która zawsze chciała mieć takowe zwierzę.
  • Kocha pieszczoty, zwłaszcza w kociej wersji.
  • Najbardziej nie znosi, gdy ktoś mu się wtrąca w słowo.

CytatyEdytuj

  • "Miau."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki