FANDOM

Informacje podstawoweEdytuj

Anger.png
  • Wiek: kilka tysięcy (prawdopodobnie w wieku Thor'a)  
  • Nazwisko: Angerboda (nazwisko nieznane)
  • Pochodzenie: Juttenheim
  • Rodzina: rodzice (martwi), przyrodnia siostra Sigyn
  • Orientacja: biseksualna
  • Stan cywilny: w związku
  • Partner: Loki
  • Hobby: Długie, wieczorne spacery, w końcu nic tak nie podnosi adrenaliny, jak grasujące wokół potwory. Przesiadywanie w pokoju Loki'ego i nauka czytania jego skomplikowanych ksiąg i książek. Ciągłe rozwijanie umiejętności, głównie jeśli chodzi o walkę wręcz, oraz bronią. Gorące kąpiele, nieważne o jakiej porze dnia. Kłamanie i wykorzystywanie innych. Flirt i seks.
  • Historia: Anger większość dotychczasowego życia spędziła w Juttnheim. W wieku nastoletnim, jej matka pochodząca z Asgard'u została zmuszona do powrotu do rodzinnej krainy. Zostawiła córkę i partnera w "lodowej krainie". Gdy nastał czas wojen, brunetka straciła ojca, który zginął w dość niegodny sposób. Została sierotą. Chcąc się chronić, ukrywała się w świątyniach, choć i to nie dało jej całkowitej nietykalności. Rządzący wówczas Laufey, zdegustowany faktem iż Anger jest mieszańcem, podrzucał ją żołnierzom, którzy przybywali z nim paktować. Korzystali, jak tylko mogli, głównie zaspokajając na niej swoje męskie potrzeby. Żyjąc w ciągłym strachu, postanowiła uciec - nieważne dokąd, byle jak najdalej od Juttenheim'u. Zaczęła ćwiczyć i szkolić się. Opanowała proste zaklęcia, które były zbyt słabe na przeciwstawienie się komukolwiek, więc niedługo po tym, przeniosła się na walkę bronią białą, co okazało się o wiele skuteczniejszym wyjściem. Po śmierci Laufy'ego miała prawo zasiąść na tronie Juttenheim'u jako jedna z najsilniejszych wojowniczek. Prawo to mogło się dopełnić tylko wówczas, gdy Anger zdobędzie Moc, jaką odebrał im Odyn w czasie jednej z wojen. Żądna władzy, podstępem dostała się do Asgard'u i samego zamku. W momencie odkrycia przez Loki'ego jej tożsamości, poszła z nim na układ. Otrzymała wystarczającą część Mocy. Przed powrotem do "lodowej krainy" uśmierciła Sigyn, którą cudem odratowano. Zasiadła na tronie w Juttenheim, nie trwało to jednak długo. Na rzecz Loki'ego wróciła do Asgard'u, gdzie po niedługim czasie została zaakceptowana przez resztę "grupy" Thor'a.
  • Osobowość: Lubi towarzystwo ludzi jej pokroju, bo wie, że w większości kwestii, będzie mogła się z nimi porozumieć bez żadnych problemów. Jest bardzo wybredna, pod każdym względem. Uwielbia czerń i taki również ma charakter. Rzadko odzywa się bez potrzeby. Rozluźniona w każdej sytuacji, potrafi dobrze się dopasować do towarzystwa, jakie ją otacza, choć nie kryje wtedy swojego ironicznego podejścia do sprawy. Można ją łatwo wyprowadzić z równowagi, gdy osiągnie się odpowiedni poziom, jest w stanie na miejscu wyłamać komuś palce bez drgnięcia powieką. Taktowana, przede wszystkim dumna i pyszna. Nie omieszka się wykorzystać swoich atutów by osiągnąć swój cel, choć i wtedy robi wszystko z gracją godną księżniczki. Bywa szczera wręcz do bólu, złośliwa, chamska. Sado-masochistka - głównie w sytuacjach intymnych. 
  • Umiejętności: Głównie posługiwanie się mieczem i narzędziami mieczo-podobnymi. Potrafi podnosić ogromne ciężary. Jej ciało jest bardzo wytrzymałe zarówno na skaleczenia, jak i głębokie rany. Wrodzonymi umiejętnościami jest możliwość zamrożenia części ciała przeciwnika, jak i uformowalnie ostrych narzędzi z lodu, które zrastają się z jej skórą na określony czas. Ma szczególnie wyczulone zmysły. Głównie wzroku i słuchu, w sytacjach przyjemniejszych również dotyku. Wie dokładnie, co się dzieje ze wszystkim w obrębie 100 metrów.

WyglądEdytuj

  • Kolor oczu: szare
  • Włosy: kruczoczarne, długie - sięgające pasa. Bez grzywki, zazwyczaj rozpuszczone.
  • Cera: blada, jasna.
  • Masa ciała: 70 kg
  • Wzrost: 182 cm
  • Budowa: Długie, zgrabne nogi, krągłe biodra. Klatka piersiowa idealnie obdarzona dużym, kształtnym biustem. Delikatnie umięśnione ramiona. Widoczne wcięcie w talii. 
  • Postawa: Dumna, wyprostowana.

CiekawostkiEdytuj

  • boi się koni
  • nigdy nie miała na sobie sukni w innym kolorze niż czarnym

Motyw dźwiękowyEdytuj

Skillet - Sometimes03:31

Skillet - Sometimes

The Distillers - Cincinnati04:27

The Distillers - Cincinnati

Więcej z Fandomu

Losowa wiki